1 Kasım 2009 Pazar

Yapı sektöründe en güçlü WOMM kaynağı

Yüzde 90’ı inşaat sektöründe çalışan 52 bin üyesi bulunan 1insaat.com platformu, yapı sektöründe WOMM (ağızdan ağıza pazarlama) etkisi oluşturmak için en etkili kaynak olarak kabul ediliyor. 1insaat.com platformunun kurucusu ve yöneticisi Cem Kafadar şu bilgileri aktarıyor:

“52 bin bireysel üyemiz var. Ayrıca sektörden 1000’in üzerinde firma kendi blogunu yönetiyor. Şirketler 1insaat.com platformunu kullanarak kendi bloglarını oluşturabiliyor ve sektördeki potansiyel müşterilerini bloglarına üye yapabiliyorlar. Blogları üzerinden hizmet ve ürünlerine ilişkin her türlü bilgilendirmeyi blog üyelerine iletebiliyorlar. Pazarlama hizmeti anlamında firmalar sektörden 52 bin insan arasından arama yaparak hedef müşterilerine ulaşabiliyor ve onlarla doğrudan iletişime geçebiliyorlar. Ürün ve hizmetlerinin memnuniyeti veya bilinirliğine yönelik anket çalışmaları talep edebiliyorlar. 1 dakika içinde binlerce üyemize anket sorularını iletiyoruz. Anketi yanıtlayan üyelerimize 1 aylık profesyonel üyelik hediye ediyoruz. Genel olarak bakıldığında yapı sektöründe faaliyet gösteren ya da bu sektörde çalışanları hedefleyenler için çok ciddi bir WOMM (Ağızdan ağıza pazarlama) gücüne sahibiz. Bu kapsamda müşterilerimizin talebine bağlı olarak farklı kampanyalar düzenliyoruz.1insaat.com platformu üzerinden kendi ürünlerimizin satışlarını yapıyoruz. Örneğin sadece 1insaat.com platformunu kullanarak 5 CD’lik Yapı Sektörü Bilgi Arşivi setimizin sektörden 10 binin üzerinde insana satışını gerçekleştirdik. Başka hiçbir ortamda bu kadar kişiye böyle spesifik bir ürünün satışını yapma imkanı olmadığı gibi ürününüzü bu kadar kimseye duyurmakta dahi zorlanırsınız. Bizden firmaların benzer şekilde satışını yapmalarını istedikleri ürünler oluyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder