14 Ocak 2010 Perşembe

Renault'tan blog odaklı kampanya

Yeni Renault Fluence için geliştirilen projede, Türkiye’nin önde gelen 24 blogger’ı, Erdil Yaşaroğlu, Selçuk Erdem ve Kaan Sezgin ile Bursa’daki Oyak Renault fabrikasına götürüldü.
‘Fluence bir blog olsa?’ konsepti doğrultusunda katılımcıları Erdil Yaşaroğlu, Selçuk Erdem ve Kaan Sezgin kaptanlığında üç takıma ayırarak, dünyadaki ilk offline blog tasarımı etkinliğine imza atıldı. Büyük tuvallerin üzerinde fiziksel dünyada tasarlanan bloglar, daha sonra internet üzerinde oylamaya sunuldu. 2 Kasım’da sona eren oylama sonucunda Selçuk Erdem ve grubunun yaptığı tasarım kazandı ve internette gerçek bir blog haline getirilmek üzere uygulanmaya başlandı. Önümüzdeki günlerde bu blog, içerisinde tüm blogger’ların Yeni Renault Fluence test sürüşü izlenimlerinin de yer alacağı şekilde yayına girecek. Sosyal medya dünyasında çok ses getiren ve şimdiden binlerce izlenme, yorum, blog girişleri vs. sağlayan projenin net rakamları ise Aralık sonunda belli olacak. Projenin tüm görsel ve videolarına ise www.fluencebirblogolsa.com adresinden ulaşılabilir. Renault’nun 4x4 aracı Koleos’un ‘Şehre Yukarıdan bak’ konsepti çerçevesinde Türkiye’ye getirilen ünlü Alman performans sanatçısı Johan Lorbeer’in Bağdat Caddesi’ndeki performansı sırasında yüzlerce kişi toplandı, trafik kilitlendi ve binlerce fotoğraf ve video çekildi. Marka söylemini birebir destekleyerek, markaya önemli bir katkı sağlayan bu konsept çerçevesinde Bağdat Caddesi ve İstanbul’u kapsayan etkin bir ağızdan ağıza pazarlama aktivitesine imza atılmış oldu.

Not: Bu yazı Platin Dergisi editörlerinden Bahar Akgün’un yazısından alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder